Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας την πλοήγηση, συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Κωπηλατικές επιδόσεις στο Concept2 και πόσο καλός είσαι

από aasport 09/03/2018 0 Σχόλια Κωπηλατικά,

Όσοι από εσάς τυχαίνει να συζητάτε σε διαδυκτιακά forums σχετικά με θέματα εσωτερικής κωπηλασίας , θα έχετε προσέξει ότι όλοι μιλάνε για το pace(time/500m) σε σχέση με το συνολικό χρόνο ή μέτρα που κωπηλατείτε.

 

Οι άνθρωποι που συζητάνε για όλα αυτά προσπαθούνε να ανακαλύψουν:

 

• Πόσο καλό είναι το σκορ τους σχετικά με το Παγκόσμιο Ρεκόρ που αφορά το φύλο, την ηλικία και το βάρος τους

 

• Πόσο καλό είναι το σκορ τους σχετικά με το μέσο όρο που αφορά το φύλο, την ηλικία και το βάρος τους

 

• Ποιά είναι τα αδύνατα σημεία τους; Θα πρέπει να επιμείνουν στην προπόνηση για βελτίωση των σπριντ ή των μεγάλων αποστάσεων;

 

 

Το καλό με την εσωτερική κωπηλασία είναι ότι το κωπηλατικό Concept2 Indoor Rower παράγει νούμερα. Πολλά νούμερα. Ακόμα καλύτερα παράγει νούμερα που μπορούν να συγκριθούν σε όλο τον κόσμο.

 

Η Concept2 αξιοποιεί όλα αυτά τα ρεκόρ και δημιουργεί συγκριτικές σελίδες για να μπορείτε να έχετε τις απαντήσεις που θέλετε σχετικά με τις αποδόσεις σας.

 

Πατώντας στην ιστοσελίδα της Concept2 μπορείτε να βρείτε όλα τα παγκόσμια ρεκόρ σε πολλές διαφορετικές αποστάσεις ή χρόνους. Αν θέλετε να δείτε που βρίσκεστε σε σχέση με τους άλλους αθλητές τότε μπορείτε να τοποθετείστε την επίδοση σας στο Log Book

 

Για τη δική σας ευκολία παρακάτω είναι ένας πίνακας από μια μέθοδο «Δανέζικο Στανταρτ» για τις επιδόσεις του ολοκληρωμένου αθλητή. Βασίζεται στην καλύτερη επίδοση των 2.000 μέτρων στο κωπηλατικό της Concept2 .

 

Οι αναλογίες που θα πρέπει να υπάρχουν είναι οι εξής:

• 10 δευτερόλεπτα μέγιστης ισχύος σε watt είναι το 173% του Μ.Ο. των watt των 2 χιλιομέτρων

• 60 δευτερόλεπτα μέγιστης ισχύος σε watt είναι το 153% του Μ.Ο. των watt των 2 χιλιομέτρων

• 6 χιλιομέτρων ο Μ.Ο της ισχύος σε watt είναι το 85% του Μ.Ο. των watt των 2 χιλιομέτρων

• 60 λεπτών ο Μ.Ο της ισχύος σε watt είναι το 76% του Μ.Ο.των watt των 2 χιλιομέτρων

 

Πως να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα για να κατηγοριοποιήσετε τον εαυτό σας; Αφού έχετε κάνει σχεδόν όλα τα τεστ και έχετε τοποθετήσει τις επιδόσεις σας στο Log Book της Concept2, τότε δείτε στο Ranking σε ποιά ποσοστιαία ομάδα ανήκετε σε κάθε ένα από αυτά.

 

Οι αθλητές με πολύ καλή φυσική κατάσταση μπορούν να χωριστούν στις εξής κατηγορίες:

 

• Ένας κωπηλάτης «αντοχής» είναι αυτός που

βρίσκεται στο πάνω 25% της κατάταξης στις μεγάλες αποστάσεις (10χιλ +)

βρίσκεται στο πάνω 25% της κατάταξης στις μεσαίες αποστάσεις (1, 2, 5, 6χιλ)

δεν βρίσκεται στο πάνω 25% της κατάταξης στις μικρές αποστάσεις (500μ ή λιγότερο)

 

• Ένας κωπηλάτης «ταχύτητας» είναι αυτός που

βρίσκεται στο πάνω 25% της κατάταξης στις μικρές αποστάσεις (500μ ή λιγότερο)

βρίσκεται στο πάνω 25% της κατάταξης στις μεσαίες αποστάσεις (1, 2, 5, 6χιλ)

δεν βρίσκεται στο πάνω 25% της κατάταξης στις μεγάλες αποστάσεις (10χιλ +)

 

• Ένας «ολοκληρωμένος» κωπηλάτης είναι αυτός που

βρίσκεται στο πάνω 25% της κατάταξης σε όλες τις αποστάσεις

 

• Όλοι οι κωπηλάτες που δεν βρίσκονται μέσα σε αυτές τις κατηγορίες δεν κατηγοριοποιούνται προς το παρών και απλώς θα πρέπει να συνεχίσουν τη βελτίωση τους.

Αφήστε σχόλιο