Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας την πλοήγηση, συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Κωπηλατική Indoor Rower ή SkiErg, ή και τα δύο;

από aasport 19/01/2018 0 Σχόλια Κωπηλατικά,

 

Τόσο το κωπηλατικό όσο και το SkiErg προσφέρουν υψηλής ποιότητας impact free άσκηση, ελεγχόμενη από το χρήστη και ταυτόχρονα μετρήσιμη για το παραγώμενο έργο. Και οι δύο ασκήσεις βασίζονται σε συναρπαστικά αθλήματα που χρησιμοποιούν όλους τους μυς: πόδια, κορμό, πλάτη και χέρια. Από μόνες τους ενεργοποιούν ταυτόχρονα όλους τους μυς του σώματος και γιαυτό θεωρούνται οι πλέον ολοκληρωμένες ασκήσεις.

Αυτό που μπορεί να είναι λιγότερο προφανές είναι ότι οι δύο ασκήσεις είναι ιδιαίτερα συμπληρωματικές. Σκι: ξεκινάει με το σώμα τεντωμένο στη συνέχεια κάμπτει τον κορμό στα ισχία, κάμπτει τα πόδια και τελικά εκτείνει τους βραχίονες για να τελειώσει με τα χέρια τεντωμένα. Κωπηλασία: ξεκινά σε μια συσπειρωμένη θέση με τα χέρια τεντωμένα κατόπιν εκτείνει τα πόδια, ανοίγει τον κορμό από τα ισχία και τελικά κάμπτει τα χέρια για να τελειώσει σε μια τεντωμένη θέση με τα χέρια λυγισμένα.

 

Είναι σχεδόν αντίθετες, όπως φαίνεται στον παρακάτω πίνακα.

 

                                                          Κωπηλασία                                                                                Σκι

Θέση εκκίνησης:                   Συσπείρωση σώματος, χέρια τεντωμένα                           Σώμα τεντωμένο, λυγισμένα χέρια

↓                                                   Τέντωμα ποδιών                                                                        Κάμψη κορμού, λύγισμα ποδιών

↓                                                   Άνοιγμα στο ισχίο                                                                      Κάμψη στο ισχίο

↓                                                   Κάμψη των χεριών                                                                    Έκταση των χεριών

Θέση τερματισμού               Σώμα τεντωμένο, λυγισμένα χέρια                                      Σώμα σε κάμψη, χέρια τεντωμένα

 

Τελικά είναι ενδιαφέρον, αλλά γιατί μπορεί να είναι καλό;

Όσο συχνότερα κάνετε μία κίνηση και όσο πιο δυνατά την κάνετε, τόσο πιο σημαντικό είναι να εισαγάγετε αντίθετες ή συμπληρωματικές κινήσεις για να αποφύγετε τραυματισμούς. Σκεφτείτε ένα κωπηλάτη σε ένα βόρειο κλίμα: ξοδεύει αρκετές ώρες την ημέρα στο εργόμετρο σαν προετοιμασία για να επιστρέψει στο νερό την άνοιξη, αλλά η ίδια κίνηση μπορεί να οδηγήσει σε μυϊκή ανισορροπία. Η προπόνηση σε κάποια συμπληρωματική άσκηση όπως το SkiErg θα μπορούσε να βοηθήσει στη διατήρηση μιας καλύτερης μυϊκής ισορροπίας.

 

Υπάρχουν και άλλοι λιγότερο επιστημονικοί λόγοι για να συμπεριλάβουμε τόσο την κωπηλασία όσο και το σκι στην προπόνηση:

 

Ποικιλία: Μερικοί άνθρωποι μπορούν να χαρούν την κωπηλασία σχεδόν κάθε μέρα της εβδομάδας όλο το χρόνο. Άλλοι απλά θέλουν να έχουν μια μικρή ποικιλία στη προπόνηση τους. Η δυνατότητα εναλλαγής μεταξύ μιας ημέρας κωπηλασίας και μιας ημέρας σκι - ή ακόμα και με τις δύο σε μια προπόνηση - μπορεί πραγματικά να δώσει μια νέα απόλαυση στην ρουτίνα μας. Η ποικιλία των ασκήσεων βοηθάει και στην απόδοση.

 

Αποκατάσταση: Η εναλλαγή μεταξύ διαφορετικών μορφών άσκησης επιτρέπει την αποκατάσταση μυϊκών ομάδων, καθώς πρωταγωνιστούν διαφορετικές μυϊκές ομάδες.

 

Αλλαγή στάσης: Η κωπηλατική προσφέρει καθιστή άσκηση, ενώ το SkiErg σας δίνει την ευκαιρία να είστε όρθιοι. Μπορεί να υπάρχουν διαφορετικοί λόγοι που θα βρείτε μια θέση προτιμώμενη από την άλλη.

Αφήστε σχόλιο