-
Το καλάθι αγορών είναι άδειο!
- Μη βάζετε το damper πολύ ψηλά ή πολύ χαμηλά. Προτιμήστε να κωπηλατείτε μεταξύ 3 και 7
- Τοποθετήστε τα υποπόδια έτσι ώστε ο ιμάντας να βρίσκεται στο φαρδύτερο μέρος των παπουτσιών. Πρακτικά η μύτη του παπουτσιού πρέπει να είναι στο ίδιο ύψος με την άκρη της βάσης του σταθερού υποποδίου (όχι της γλώσας που μετακινείται)
- Κρατήστε τη λαβή με τα δάκτυλα και όχι με σφικτή παλάμη. Σκεφτείτε πως πιάνεστε στο μονόζυγο.
- Καθίστε έχοντας όρθιο τον κορμό σας. Προσπαθήστε να μην κάνετε «καμπούρα»
- Μη κινείτε τον κορμό σας υπερβολικά μπρος πίσω. Σκεφτείτε ότι αν ήσασταν δείκτες ρολογιού, ο κορμός σας θα μετακινούταν από το 11 μέχρι και το 1
.
- Οι κνήμες σας στην αρχή της κουπιάς (άρπαγμα) πρέπει να είναι κάθετες
- Τα χέρια παραμένουν τεντωμένα όσο χρησιμοποιούμε τα πόδια και την πλάτη
- Το πάτημα των ποδιών γίνεται με το μέσο της πατούσας
- Στο τράβηγμα χρησιμοποιούμε τη σειρά πόδια – πλάτη - χέρια και μπορούμε να βάλουμε όσο δύναμη επιθυμούμε
- Στην επαναφορά χρησιμοποιούμε τη σειρά χέρια- πλάτη – πόδια και είμαστε πάντα πολύ χαλαροί
- Η σωστή αναπνοή μας βοηθάει να έχουμε σταθερό ρυθμό. Εκπνέουμε στο τελείωμα της κουπιάς, εισπνέουμε και εκπνέουμε στην επαναφορά και εισπνέουμε στο άρπαγμα κρατώντας την αναπνοή μας μέχρι το τελείωμα
- Η κούραση δεν έρχεται μόνο σε υψηλούς ρυθμούς. Δοκιμάστε να κωπηλατείτε με 20 κ/λ τραβώντας πολύ δυνατά και έχοντας μια αργή και χαλαρή επαναφορά
Αφήστε σχόλιο