🌟 20 χρόνια υπερήφανοι αντιπρόσωποι της Concept2 🌟

Το SkieErg είναι για εσάς;

από aasport 28/09/2022 0 Σχόλια Νέα - Ανακοινώσεις,

Οι μηχανές SkiErg είναι ένα από τα λιγότερο γνωστά μηχανήματα καρδιαγγειακής άσκησης από τους διαδρόμους ή τις μηχανές κωπηλασίας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι λιγότερο αξιόπιστα. Ο λόγος που μπορεί να μην έχετε ακούσει για ένα SkiErg είναι πιθανότατα επειδή το πρώτο κυκλοφόρησε μόλις το 2009. Για τα δεδομένα, ο πρώτος διάδρομος εφευρέθηκε το 1952, δίνοντάς του μια πρωτοπορία 57 ετών. Επιπλέον, τα SkiErg αρχικά προορίζονταν μόνο για σκανδιναβούς σκιέρ αντοχής για προπόνηση όταν δεν είχαν πρόσβαση σε βουνό/χιόνι (οι μηχανές SkiErg μιμούνται την ίδια ακριβώς κίνηση που χρησιμοποιείται στο σκανδιναβικό σκι, την οποία θα εξηγήσουμε σε λίγο) .

Αθλητές αντοχής και λειτουργικής φυσικής κατάστασης ήταν επόμενο να συμμετάσχουν σε αγώνες που περιλάμβαναν το SkiErg, ενώ σε λίγο ακολούθησαν οι μέτριοι αθλητές στο γυμναστήριο . Λοιπόν, τι ακριβώς είναι ένα μηχάνημα SkiErg, πώς το χρησιμοποιείτε και αξίζει πραγματικά να  το δοκιμάσετε;

 

Τι είναι ένα μηχάνημα SkiErg;

Όπως αναφέρθηκε, η μηχανή SkiErg προέρχεται από το σκανδιναβικό σκι αντοχής. Από εκεί προέρχεται το μέρος «σκι» του ονόματος. Ο Andy Vincent, προπονητής ενδυνάμωσης και προετοιμασίας που χρησιμοποιεί συχνά το μηχάνημα, προσθέτει: «Erg σημαίνει εργόμετρο, το οποίο είναι μια συσκευή που μετρά το έργο που παράγετε. Παλιότερα, αυτή ήταν η συσκευή που χρησιμοποιούσαν οι επαγγελματίες σκιέρ για να μετρήσουν  τα δεδομένα και να γίνουν καλύτεροι για τον επόμενο αγώνα τους.

«Η Concept2 είναι η μάρκα που ίδρυσε τη μηχανή SkiErg. Μπορεί να τους γνωρίζετε για τη μηχανή RowErg τους, την κωπηλατική. Το SkiErg χρησιμοποιεί την ίδια ιδέα που χρησιμοποιούν οι κωπηλατικές μηχανές της μάρκας, αλλά το χρησιμοποιείτε σε όρθια θέση, τραβώντας προς τα κάτω δύο λαβές που μιμούνται την τεχνική που χρησιμοποιείται στο σκανδιναβικό σκι.»

 

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση ενός SkiErg;

Η καρδιοαντοχή είναι προφανής, αλλά οι μηχανές SkiErg σας βοηθούν επίσης να χτίσετε μυϊκή δύναμη ταυτόχρονα, όπως εξηγεί ο Vincent: «Το SkiErg είναι ένα εργαλείο προετοιμασίας που εστιάζεται στο πάνω μέρος του σώματος.» 

Το SkiErg στην εβδομαδιαία ρουτίνα σας:

Έχει χαμηλή καταπόνηση στις αρθρώσεις (impact free)

Μπορεί να προσαρμοστεί για να ταιριάζει σε διαφορετικούς τύπους προπόνησης, από LISS έως HIIT

Βελτιώνει τη δύναμη του πάνω μέρους του σώματος

Δεν απαιτεί ιδιαίτερη τεχνική

 

 

Τι μύες αξιοποιεί ένα SkiErg;

Ο Vincent αναφέρει τους ακόλουθους μύες:

Κοιλιακούς

Πάνω μέρος της πλάτης

Γοφούς

Γλουτούς

Καρδιά και αναπνευστικό σύστημα

Το SkiErg γυμνάζει το σύνολο του κορμού σας, καθώς η κίνηση έλξης προς τα κάτω επιφέρει θετικά αποτελέσματα.

 

Είναι καλύτερο ένα SkiErg από μια κωπηλατική RowErg;

Καταλαβαίνουμε απόλυτα από πού προέρχεστε αν αναρωτιέστε ποια είναι η διαφορά στα οφέλη από τη χρήση ενός SkiErg και μιας κωπηλατικής μηχανής RowErg - χρησιμοποιούν σχεδόν την ίδια κίνηση (με εξαίρεση ότι στέκεστε με ένα SkiErg), τελικά. Στο κωπηλατικό είστε σε συσπείρωση και εκτείνεστε ενώ στο SkiErg είστε σε έκταση και συσπειρώνεστε.  Όσο για το αν ένα SkiErg είναι «καλύτερο», εξαρτάται από το τι επιθυμείτε να πάρετε από την προπόνησή σας.

Ο Vincent δίνει τα ακόλουθα παραδείγματα: «Αν θέλετε μια προπόνηση χαμηλής έντασης αλλά έχετε ιστορικό πόνου στη μέση, το μηχάνημα SkiErg μπορεί να είναι καλύτερο από την κωπηλασία, καθώς δεν ασκεί τόση πίεση στο κάτω μέρος της πλάτης σας.

 

Πώς να χρησιμοποιήσετε ένα SkiErg

Σταθείτε με τα χέρια και τα πόδια ανοιχτά στο πλάτος των ώμων και τα χέρια ελαφρώς πάνω από το κεφάλι σας, κρατώντας τις δύο λαβές του SkiErg. Τα χέρια σας πρέπει να είναι λυγισμένα.

Τραβήξτε τις λαβές προς τα κάτω εμπλέκοντας τους μυς του κορμού σας, λυγίζοντας τα γόνατά σας και σπρώχνοντας τους γοφούς σας προς τα πίσω ταυτόχρονα με το τράβηγμα. Διατηρήστε μια κάμψη στα χέρια σας για να κρατήσετε τις λαβές αρκετά κοντά στο πρόσωπό σας.

Ολοκληρώστε την κίνηση με τα γόνατά σας ελαφρώς λυγισμένα, τα χέρια τεντωμένα προς τα κάτω κατά μήκος των μηρών σας, με τα γόνατα παράλληλα.

Τεντώστε τα χέρια σας προς τα πάνω και επαναφέρετε  το σώμα σας σε όρθια θέση.

Αφήστε σχόλιο