🌟 22 χρόνια υπερήφανοι αντιπρόσωποι της Concept2 🌟

Ρύθμιση του Damper

από aasport 20/03/2024 0 Σχόλια Νέα - Ανακοινώσεις,

Τι είναι ο Ρυθμιστής Αέρα (Damper Setting):

 

Ο ρυθμιστής αέρα είναι ο μοχλός στο πλάι της φτερωτής, ο οποίος ρυθμίζει πόσος αέρας ρέει μέσα στη φτερωτή. Έχει διαβαθμίσεις από το 1 ως το 10, υποδηλώνοντας πόσος αέρας θα περάσει στη φτερωτή σε κάθε κουπιά:

  • Μεγαλύτερος αριθμός στο ρυθμιστή αέρα, θα επιτρέψει περισσότερο αέρα να περάσει στη φτερωτή. Όσο περισσότερος ο αέρας, τόσο μεγαλύτερο έργο θα χρειαστεί για να μετακινηθεί η φτερωτή ενάντια στον αέρα. Επίσης ο περισσότερος αέρας θα ρίξει τις στροφές της φτερωτής πιο γρήγορα, έχοντας σαν αποτέλεσμα  να χρειάζεται περισσότερη δουλειά για να επιταχύνει ξανά στην επόμενη κουπιά. Μαραθωνοδρόμος
  • Χαμηλότερος αριθμός στο ρυθμιστή αέρα, θα επιτρέψει λιγότερο αέρα να περάσει στη φτερωτή, κάνοντας την να γυρίσει πιο εύκολα. sprinter

Ο Ρυθμιστής Αέρα είναι παρόμοιος με τις ταχύτητες του ποδηλάτου: επηρεάζει την αίσθηση της κουπιάς, αλλά δεν επηρεάζει άμεσα την αντίσταση. Ο χαμηλός αριθμός στο ρυθμιστή αέρα θα μπορούσε να συγκριθεί με τη χρήση πιο μικρής ταχύτητας στο ποδήλατο.

 

Ο Ρυθμιστής Αέρα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ:

 

Πολλοί άνθρωποι συγχέουν το Ρυθμιστή Αέρα με το επίπεδο έντασης ή αντίστασης. Αντιθέτως η ένταση της προπόνησης ελέγχεται από το πόσο χρησιμοποιείτε τα πόδια, την πλάτη και τα χέρια για να φέρετε τη λαβή μέχρι πίσω, με άλλα λόγια πόσο δυνατά σπρώχνετε με τα πόδια και τραβάτε με τα χέρια. Αυτό είναι γεγονός ανεξάρτητα από τον αριθμό στον οποίο είναι τοποθετημένος ο ρυθμιστής αέρα: όσο πιο δυνατά τραβάτε, τόσο μεγαλύτερη αντίσταση θα νιώθετε. Επειδή τα κωπηλατικά χρησιμοποιούν την αντίσταση του αέρα (που δημιουργείται από τον στροβιλισμό της φτερωτής), όσο πιο γρήγορα κάνετε την φτερωτή να γυρίσει τόσο μεγαλύτερη θα είναι η αντίσταση.

Σκεφτείτε την κωπηλασία στο νερό. Ανεξάρτητα από το αν κωπηλατείτε σε ένα ελαφρύ αγωνιστικό σκάφος, ή σε μια μεγάλη και βαριά βάρκα, θα χρειαστεί να αυξήσετε την ένταση σας και να βάλετε περισσότερη δύναμη για να κάνετε είτε τη μια βάρκα είτε την άλλη να πάει πιο γρήγορα. Η διαφορά είναι στην αίσθηση που έχετε για το πώς η κάθε βάρκα θα πάει πιο γρήγορα. Το να κάνετε ένα ελαφρύ σκάφος να πάει πιο γρήγορα, απαιτεί να εφαρμόσετε περισσότερη δύναμη πιο γρήγορα. Το να κάνετε ένα αργό σκάφος να πάει πιο γρήγορα, απαιτεί επίσης περισσότερη δύναμη, αλλά η ταχύτητα με την οποία εφαρμόζετε τη δύναμη θα είναι χαμηλότερη στην πορεία της κουπιάς.

 

Με τον ρυθμιστή αέρα μεταξύ 1-4, το εργόμετρο δίνει την αίσθηση ενός ελαφριού αγωνιστικού σκάφους.

Στα μεγαλύτερα νούμερα, δίνει την αίσθηση μιας αργής βάρκας. Ανεξάρτητα λοιπόν από τη θέση του ρυθμιστή, θα χρειαστεί να αυξήσετε την προσπάθειά σας για να αυξήσετε την ένταση.

.

Αφήστε σχόλιο