Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας την πλοήγηση, συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ

8 λόγοι να κάνετε κωπηλασία εσωτερικού χώρου

από aasport 15/01/2018 0 Σχόλια Κωπηλατικά,

8 λόγοι για να δοκιμάσετε την κωπηλασία εσωτερικού χώρου (Indoor Rowing)
Ο σημερινός τρόπος ζωής θέλει περισότερη αεροβική γύμναση για να αποβάλει τα τοξικά παράγωγα της καθιστικής εργασίας. Αν έχετε βαρεθεί τους συνηθισμένους τρόπους όπως το τρέξιμο, το ποδήλατο κ.ά., τότε η «φρέσκια» κωπηλατική άσκηση είναι αυτό που έχετε ανάγκη. Δεν χρειάζεται να τρέχετε στους λιγοστούς κωπηλατικούς ομίλους για να κωπηλατείστε αλλά το μόνο που χρειάζεστε είναι μία κωπηλατική μηχανή : το Concept2 Indoor Rower.

H κωπηλασία εσωτερικού χώρου τείνει να γίνει η νεότερη μόδα στην άθληση, καθώς τα κωπηλατικά στούντιο συνεχίζουν να αυξάνονται σε όλη τη χώρα.

 

 

Εδώ είναι οι οκτώ λόγοι για να δοκιμάσετε την εσωτερική κωπηλασία:

1. Καίει υψηλές ποσότητες θερμίδων
Η Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ δηλώνει ότι ένα άτομο με βάρος 70 κιλών που κωπηλατεί με έντονο ρυθμό μπορεί να κάψει περισσότερες από 600 θερμίδες ανά ώρα. Αυτό είναι στο ίδιο επίπεδο με το mountain και BMX ποδηλασία.

2. Η κωπηλασία προλαμβάνει τους μυϊκούς τραυματισμούς
"Οι δρομείς και οι ποδηλάτες αντοχής τείνουν να έχουν πολλές μυϊκές ανεπάρκειες που οδηγούν σε επαναλαμβανόμενoυς τραυματισμούς", λέει ο Richard Butler, ένας προπονητής κωπηλασίας στο Mecka Fitness στο Πίτσμπουργκ της Πενσυλβανίας. Πιστεύει ότι η κωπηλασία μπορεί να αντισταθμίσει αυτή την τάση. "Όταν κωπηλατούμε, χρησιμοποιούμε περισσότερο από το 86% των μυών μας. Είναι δύσκολο να υπάρξει μυϊκή ανεπάρκεια όταν χρησιμοποιούνται τόσοι πολλοί μυς. "

3. Ομοιόμορφη ανάπτυξη των μηριαίων μυών
«Όταν τρέχεις ή ποδηλατείς αναπτύσσονται έντονα οι πρόσθιοι μηριαίοι μυς», λέει ο Dustin Hogue, προπονητής του Studio Three στο Σικάγο. "Η κωπηλασία αντισταθμίζει αυτό με την εμπλοκή των οπίσθιων μυών του σώματός σας: οπίσθιους μηριαίους, γλουτούς και την πλάτη. Αυτό βοηθά στην ομοιόμορφη ανάπτυξη των μηριαίων μυών και την αποφυγή τραυματισμών. "

4. Καίει το λίπος
Σε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Scandinavian Journal of Medicine and Science in Sports, η οποία συνέκρινε την οξείδωση του λίπους στην κωπηλασία με την ποδηλασία σε μια σειρά από μεταβλητές - συμπεριλαμβανομένης της έντασης της άσκησης, του τρόπου και της προσληφθείσας μυϊκής μάζας - η κωπηλασία κέρδισε την ποδηλασία. Αυτό οφειλόταν ειδικότερα στη συμμετοχή μεγαλύτερης μάζας μυών στο κωπηλατικό.

5. Πρόκειται για μία ολοκληρωμένη άσκηση
Η κωπηλατική γυμνάζει ταυτόχρονα όλο το σώμα. "Είναι ένα από τα πραγματικά full-body workouts", λέει ο Butler. Λέει ότι όταν γίνεται σωστά, σε μια συνεχή κίνηση, οι αθλητές χρησιμοποιούν την πλάτη, τους βραχίονες, τα πόδια και τον κορμό τους.

6. Χαλαρώνει το μυαλό και ελευθερώνει τη σκέψη
Σύμφωνα με το UCanRow2, ένα οργανισμό με αποστολή να γνωρίσει την κωπηλασία σε ανθρώπους στις Η.Π.Α., η κωπηλασία εσωτερικού χώρου κρατά τη σκέψη επικεντρωμένη και βοηθά στην ανακούφιση του στρες καθώς μπαίνετε σε ρυθμό με κάθε κουπιά.

7. Αναπτύσει την ευλυγισία
Η κωπηλατική σας βοηθάει να βελτιώσετε την ευλιγισία σας μιας και οι μυς σας γυνμνάζονται σε όλο το εύρος τους. 

8. Μειώνει τον κίνδυνο τραυματισμών
Για όσους υπέφεραν πρόσφατα από έναν τραυματισμό και διστάζουν να συνεχίσουν σε αθλήματα high - impact (όπως το τρέξιμο), αλλά αισθάνονται έτοιμοι να επιστρέψουν στο αεροβική άσκηση, η κωπηλασία είναι η καλύτερη impact - free λύση. "Το τρέξιμο προκαλεί μεγάλη πίεση στις αρθρώσεις των ποδιών, οπότε η κωπηλασία είναι ιδανική για την αποφυγή τραυματισμού ενώ ασκείται η αντοχή", λέει ο Butler.

Εάν ενδιαφέρεστε για την κωπηλασία εσωτερικού χώρου, μπορείτε να βρείτε έναν πιστοποιημένο εκπαιδευτή στην Ελλάδα ή ακόμη και να παρακολουθήσετε το πρόγραμμα πιστοποίησης της IRTI .

Αφήστε σχόλιο