Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας την πλοήγηση, συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ

9 συμβουλές για ευχάριστη κωπηλασία

από aasport 01/10/2020 0 Σχόλια Κωπηλατικά,

Η κωπηλασία μπορεί να μη μοιάζει με την ευκολότερη άσκηση που μπορείτε να κάνετε στο γυμναστήριο, αλλά είναι ο καλύτερος τρόπος για να παραμείνετε σε φόρμα και θα σας βοηθήσει στο άθλημά σας, ανεξάρτητα από το αν η κωπηλασία είναι το πρωταρχικό σας άθλημα.

 

Μπορείτε να αναγνωρίσετε τους ανθρώπους που είναι εξοικειωμένοι με το μηχάνημα κωπηλασίας στο γυμναστήριο, καθώς η κουπιά τους είναι γενικά ομαλή, ισχυρή και ρυθμική.

 

Το να κωπηλατείς φαίνεται εύκολο όταν γίνεται σωστά, αλλά δεν είναι τόσο απλό για ορισμένους. Δείτε μερικές αξιόπιστες συμβουλές παρακάτω, ώστε να κωπηλατήστε στο RowErg με πιο άνεση.

 

1. Αθλητική ενδυμασία - Προσέξτε τα ρούχα που φοράτε πριν από την προπόνησή σας, καθώς τα φαρδιά ρούχα (σορτς, παντελόνια, μπλουζάκια ή φούτερ) μπορούν να πιαστούν στα ρουλεμάν των καθισμάτων και θα μπορούσαν να σας θέσουν σε κίνδυνο τραυματισμού ή θα μπορούσαν να διακόψουν την κωπηλασία σας. Προτείνουμε να φοράτε πιο σφιχτά ρούχα ώστε να είστε προετοιμασμένοι για την προπόνησή σας στο Concept2 RowErg.

 

2. Τεχνική - Βεβαιωθείτε ότι επισκέπτεστε το κανάλι της Concept2USA στο YouTube και εξοικειωθείτε με το τεχνικό βίντεο προτού πάτε στο γυμναστήριο, ώστε να έχετε μια ιδέα για τα βασικά της κωπηλασίας. Εάν μπορείτε, σας συνιστούμε να παρακολουθείτε τον εαυτό σας στον καθρέφτη για να δείτε αν η αντανάκλαση σας ταιριάζει με τη θέση του σώματος στο βίντεο τεχνικής. Εάν πρέπει να ελέγξετε ξανά τις θέσεις του σώματός σας, υπάρχει μια τεχνική κινουμένων σχεδίων στο μόνιτορ PM5 (More Options > Information > How To Row)

 

3. Προετοιμασία - Τραβήξτε τη λαβή προς τα κάτω έτσι ώστε να ταιριάζει στη βάση της λαβής, αυτό θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε την κωπηλασία καθώς δεν θα χρειαστεί να σκύψετε πολύ μπροστά. Βεβαιωθείτε ότι τα πόδια σας έχουν δεθεί στη σωστή θέση - αυτό σημαίνει ότι οι ιμάντες ποδιών θα πρέπει να σφίγγονται στο ευρύτερο τμήμα του ποδιού σας. Μετακινήστε το Flexfoot πάνω και κάτω για να λάβετε τη σωστή θέση για εσάς. Τέλος, τοποθετείστε το Performance Monitor έτσι ώστε να το βλέπετε άνετα.

 

4. Damper Set- Το Damper ΔΕΝ είναι αντίσταση και η ρύθμιση «10» ΔΕΝ θα κάνει καλύτερη την προπόνηση. Ξεκινήστε με 3-5.

 

5. Ρυθμίστε την προπόνησή σας- Μόλις ενεργοποιηθεί το Performance Monitor, θα έχετε την επιλογή «Just Row» - αλλά μια προπόνηση χρόνου ή απόστασης θα σας βοηθήσει να μετρήσετε την απόδοση της προπόνησής σας με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια. Εάν αποφασίσετε να κάνετε κωπηλασία για 10 λεπτά ως παράδειγμα, θα λάβετε μια τελική απόσταση και χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να επαναλάβετε την προπόνηση την επόμενη εβδομάδα για να δείτε την πρόοδό σας.

 

6. Αλλαγή των μονάδων σας (pace, θερμίδες ή Watt) – Τα μόνιτορ ΡΜ5 μπορούν να εμφανίσουν τις προσπάθειές σας σε διαφορετικές μονάδες. Η τελική απόσταση δεν θα αλλάξει ανεξάρτητα από το αν αποφασίσετε να εργαστείτε σε θερμίδες, Watts ή Pace. Οι αθλητές κωπηλασίας συνήθως χρησιμοποιούν το pace, αλλά οι θερμίδες και τα Watt είναι εξίσου χρήσιμα. Όσο πιο έντονη είναι η προσπάθεια σας τόσο μικρότερος ο αριθμός του pace. Ωστόσο, αυτό είναι το τελείως αντίθετο για τις θερμίδες και τα Watt, καθώς όσο υψηλότερος είναι ο αριθμός τόσο πιο δύσκολο θα είναι να κωπηλατείτε.

 

7. Ρυθμός κουπιών ανά λεπτό – Το «S / M» μετράει τον αριθμό που μετακινείτε προς τα πάνω και προς τα κάτω το κάθισμα ανά λεπτό. Δοκιμάστε και στοχεύστε σε ρυθμό κουπιών μεταξύ 20-28 spm. Το υψηλότερο «τέμπο» δεν σημαίνει απαραίτητα μια σκληρότερη ή καλύτερη προπόνηση. Σας προτείνουμε δυνατό τράβηγμα και ομαλή ξεκούραστη επαναφορά σε κάθε κουπιά.

 

8. Καταγράψτε τις προπονήσεις σας - Υπάρχουν μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε τώρα να καταγράψετε τα δεδομένα σας. Θα συνιστούσαμε τη λήψη της δωρεάν εφαρμογής ErgData από το App Store που είναι διαθέσιμο για Apple και Android. Το ErgData σάς επιτρέπει να συνδέεστε ασύρματα στο PM5 και να συγχρονίζετε με το Online ημερολόγιο.

 

9. Καθαρισμός - Όταν τελειώσετε την προπόνησή σας, μια καλή ιδέα είναι να σκουπίσετε τη λαβή, τη μονοράγα και το κάθισμα με ένα υγρό πανί με νερό. Με το υγρό πανί ή τη χαρτοπετσέτα σκουπίστε πάνω από τα κουμπιά στην οθόνη απόδοσης - ΜΗΝ ψεκάσετε απευθείας στην οθόνη. Ο καθαρισμός δεν χρειάζεται πάντα, αλλά είναι μια ευγενική χειρονομία για τον επόμενο χρήστη.

 

 

 

Ας σας αφήσουμε με αυτό το απόσπασμα από τον Eric Murray (δις Χρυσός Ολυμπιονίκης):

 

"Το Concept2 RowErg έχει την ομορφιά της απλότητας, αλλά την ακριβή και ειλικρινή μέτρηση της ικανότητάς σας. Ο άνθρωπος εναντίον της μηχανής»

 

 

Αφήστε σχόλιο