Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας την πλοήγηση, συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ

12 συμβουλές για σωστή κωπηλασία

από aasport 02/06/2020 0 Σχόλια Νέα - Ανακοινώσεις,

- Μη βάζετε το damper πολύ ψηλά ή πολύ χαμηλά. Προτιμήστε να κωπηλατείτε μεταξύ 3 και 7

 

 

- Τοποθετήστε τα υποπόδια έτσι ώστε ο ιμάντας να βρίσκεται στο φαρδύτερο μέρος των παπουτσιών. Πρακτικά η μύτη του παπουτσιού πρέπει να είναι στο ίδιο ύψος με την άκρη της βάσης του σταθερού υποποδίου (όχι της γλώσας που μετακινείται)

 

 

- Κρατήστε τη λαβή με τα δάκτυλα και όχι με σφικτή παλάμη. Σκεφτείτε πως πιάνεστε στο μονόζυγο.

 

- Καθίστε έχοντας  όρθιο τον κορμό σας. Προσπαθήστε να μην κάνετε «καμπούρα»

 

- Μη κινείτε τον κορμό σας υπερβολικά μπρος πίσω. Σκεφτείτε ότι αν ήσασταν δείκτες ρολογιού, ο κορμός σας θα μετακινούταν από το 11 μέχρι και το 1

 

.

 

- Οι κνήμες σας στην αρχή της κουπιάς (άρπαγμα) πρέπει να είναι κάθετες

 

 

- Τα χέρια παραμένουν τεντωμένα όσο χρησιμοποιούμε τα πόδια και την πλάτη

 

 

- Το πάτημα των ποδιών γίνεται με το μέσο της πατούσας

 

- Στο τράβηγμα χρησιμοποιούμε τη σειρά πόδια – πλάτη - χέρια  και μπορούμε να βάλουμε όσο δύναμη επιθυμούμε

 

- Στην επαναφορά χρησιμοποιούμε τη σειρά χέρια- πλάτη – πόδια και είμαστε πάντα πολύ χαλαροί

 

- Η σωστή αναπνοή μας βοηθάει να έχουμε σταθερό ρυθμό. Εκπνέουμε στο τελείωμα της κουπιάς, εισπνέουμε και εκπνέουμε στην επαναφορά και εισπνέουμε στο άρπαγμα κρατώντας την αναπνοή μας μέχρι το τελείωμα

 

- Η κούραση δεν έρχεται μόνο σε υψηλούς ρυθμούς. Δοκιμάστε να κωπηλατείτε με 20 κ/λ τραβώντας πολύ δυνατά και έχοντας μια αργή και χαλαρή επαναφορά

 

Αφήστε σχόλιο