Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας την πλοήγηση, συμφωνείτε με τη χρήση τους.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Μετατροπή θερμίδων σε μέτρα στο κωπηλατικό της Concept2

από aasport 07/09/2020 0 Σχόλια Κωπηλατικά,

Όσοι ασχολούνται με το CrossFit  γνωρίζουν ότι πολλές προπονήσεις γίνονται βάση των θερμίδων πάνω στα εργόμετρα της Concept2 και όχι του χρόνου ή της απόστασης.

 

Το pace (time/500m) είναι κάτι που γνωρίζουν οι πιο πολλοί αθλητές και το χρησιμοποιούν πιο εύκολα από τις άλλες μονάδες μέτρησης του εργομέτρου. Το ερώτημα είναι συνήθως με πιο pace πρέπει να κωπηλατήσουμε για να καλύψουμε 10 ή περισσότερες θερμίδες.

 

Στον παρακάτω πίνακα θα βρείτε ανάλογα με το ατομικό σας pace και ανάλογα με το πόσες θερμίδες είναι το WOD σας, πόσα μέτρα θα καλύψετε και πόσο χρόνο θα κάνετε.

 

  1. Βρείτε το δικό σας  500m pace  
  2. Δείτε το αντίστοιχο Calories/Hour
  3. Βρείτε πόσο χρόνο θα σας πάρει να κάνετε τις θερμίδες που σας ζητάει το WOD σας
  4. Βρείτε την απόσταση που θα διανύσετε στο διπλανό κουτάκι

Αφήστε σχόλιο